logo website
logo website
skendehuplru

separator

 

Doprajte vášmu spotrebičmu pravidelnú ročnú prehliadku!

Pri nových plynových kotlov, ktoré sú v záruke, je jednou z podmienok pre prípadné uznanie záruky aj pravidelný ročný servis - ročná servisná kontrola - vykonávaný zmluvné servisné firmou výrobcu. Táto servisná prehliadka plynového kotla by mala byť vykonaná najdlhšie 12 mesiacov od uvedenia plynového kotla do prevádzky, prípadne od vykonania predchádzajúcej servisnej prehliadky mimo vykurovacej sezóny - t. J. Od apríla do augusta. To by malo platiť aj pri plynových kotlov, ktoré boli do prevádzky uvedené počas vykurovacej sezóny. A to hlavne pre veľké časové vyťaženie servisných technikov, najmä tesne pred začiatkom vykurovacej sezóny z dôvodu vykonávania opráv a uvádzanie nových plynových kotlov do prevádzky.


Pre bezchybnú funkciu je nutné plynový kotol prehliadnuť každých 12 mesiacov, a to bez ohľadu na skutočnosť, že plynový kotol nevykazuje žiadnu známku poruchy. Oprava plynového kotla je otázkou niekoľkých hodín, ale dostupnosť servisného technika či náhradného dielu môže opravu predĺžiť na niekoľko dní, hlavne v zimných mesiacoch. Predísť týmto komplikáciám môžete ľahko. Nepodceňujte význam ročnej kontroly a objednajte si návštevu servisného technika už teraz cez náš internetový formulár.

Príklady činností pri pravidelnom servise:

  • kontrola úniku plynu
  • vizuálna kontrola spalinového výmenníka
  • vyčistenie trysiek horáka
  • kontrola expanznej nádoby
  • kontrola bezpečnostných prvkov
  • nastavenie výkonu spotrebiča
  • kontrola umiestnenia a pripojenie spotrebiča
  • kontrola odvodu spalín
  • vystavenia protokolu ročné servisné kontroly
  • kontrola tlaku a dopustenie vykurovacieho systému
  • kontrola poistných ventilov


Ročná kontrola plynového kotla:

Pre bezproblémovú prevádzku plynových kotlov a spotrebičov je nutné, aby jeho užívateľ vykonával pravidelný ročný servis. Nielen, že to vyžadujú platné štátne normy v Českej republike (pri spotrebičoch nad 5 kW výkonu), ale predídete vo väčšine prípadoch poruchám spotrebiča rozsiahlejšieho a drahších charakteru. Ďalší dôvod pravidelného servisu je Vaša finančná úspora - neseřízený spotrebič má ďaleko väčšiu spotrebu a tým Vám zvyšuje náklady na vykurovanie či ohrev vody. Zanesený výmenník nedokonalým spaľovaním Vám u kotla či prietokového ohrievača tiež výrazne zvyšuje náklady a znižuje účinnosť spotrebiča.

Pre tieto a ešte aj ďalšie dôvody Vám odporúčame, aby ste servisné kontroly spotrebičov nepodceňovali a nechali si ich vykonávať. Servisnú prehliadku môžete objednať cez náš internetový formulár.

 

kontrola plynového kotla

 


Ako si objednať naše služby?

 

Prinášame teplo Vám i Vašim blízkym.

Kompletná ponuka ponúka špičkovú kvalitu a nastavuje merítka. Vďaka zameranie na efektívne zaobchádzanie s energiou prispieva k zníženiu nákladov a ochrane zdrojov a životného prostredia.

Poradenstvo, predaj, montáž a zákaznícky servis zaisťujú výhradne odborníci Edastyl s.r.o., ktorí sú pravidelne školení a oboznámení s našimi produktmi. Odborný poradca firmy Edastyl s.r.o. Vám tiež môže poskytnú presnú cenovú ponuku - vrátane nákladov na montáž a ďalšie príslušenstvo, pretože len on, pozná najlepšie miestne podmienky.

Vaše zámery, predstavy aj otázky s Vami radi kedykoľvek prediskutujeme.

 

KONTAKTY


Rýchly kontakt

Polia označené (*) sú povinné.
captcha
Reload

qrcode

webnail

VITAJTE MEDZI PROFESIONÁLMI

Radi privítame i Vašu spoločnosť v skupine našich spokojných obchodných partnerov.
         
 Edastyl s.r.o.
 Mierová 52
 982 01, Tornaľa
 tel       : +421 918 484 713
 e-mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
 e-mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
         

 

  

 

 

 


  

https   Active Search Results   cloudflare
created by: Marek Sarvas